
Ziyarette Merkez Müdürü Mehmet Özşahin ile bir araya gelen Türkmenoğlu, merkezin çalışmaları hakkında bilgi aldı.Çağrı karşılama birimlerini de gezen Türkmenoğlu, görevli personelle sohbet ederek çalışmalarında kolaylıklar diledi.Ziyaretin ardından değerlendirmede bulunan Türkmenoğlu, 112 Acil Çağrı Merkezi’nin vatandaşların can ve mal güvenliği açısından kritik bir görev üstlendiğini söyledi.
“OLAYLARA EN KISA SÜREDE MÜDAHALE EDİLMESİNE KATKI SUNULUYOR”
Van’da 2020 yılında hizmete açılan 112 Acil Çağrı Merkezi’nin sağlık, jandarma, emniyet, itfaiye, AFAD ve orman yangınlarına ilişkin ihbarları tek numara ve tek merkez üzerinden koordine ettiğini ifade eden Türkmenoğlu, şöyle devam etti:
“Gün boyunca binlerce çağrının karşılandığı merkezde görev yapan çağrı karşılayıcılar, gereksiz aramaları ayıklayarak gerçek acil durumların ilgili kurumlara hızla yönlendirilmesini sağlıyor. Böylece kentte meydana gelen olaylara en kısa sürede müdahale edilmesine katkı sunuluyor.”
“112 HATTINI YALNIZCA ACİL DURUMLARDA ARAMALIYIZ”
112 Acil Çağrı Merkezi’nin devletin vatandaşa en hızlı şekilde ulaşan en önemli hizmet noktalarından biri olduğunu vurgulayan Türkmenoğlu, şunları kaydetti:
“Burada fedakârca görev yapan personelimiz, zamanla yarışarak hayat kurtaran büyük bir sorumluluk üstleniyor. Acil durumlarda saniyelerin bile büyük önem taşıdığını unutmamalı, 112 hattını yalnızca acil durumlarda arayarak görevlilerimizin işini kolaylaştırmalıyız. Tüm çalışanlarımıza özverili emekleri için teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum.”
Van - Van Haber - Van Haberleri - vanhaber - Van Gazetesi - van haber